Friday, June 13, 2008

kawin

hari jumaat tu 6/6 aku tidur kat rumah dayah same ngn syanis.emm..sronok jgak.:) crdt for her n mak die.makcik norbi.trima kasih sgt2 sbb sudi masak lauk yang sdap2 susahkan makcik aje.*wink*.tapi aku nk mintak maafla kat mkcik norbi kuz aq tak reti nk borak.heheh.biasela..aq kalo 1st time ni mulut terkunci sket..keesokkan harinye pada tarikh 7/6/08' haritu berlangsungnya perkahwinan rakan kelas aku norakmar(lelaki) buat kat rumah lelaki..agak simple tp meriah jgak.tak kisahla tu yang penting yang wajib tue dah dilaksanakan.emm..ramai jgak rakan2 ku yang datang nisah,syanis,k.zaid,aini n aida yg laki pun ade jgak mcm zizi,zul,misai,zuhdi,alan tu je kot.aq pon tak brape nk ingt.hehe.mcm tak percaya aje ade kwn aku yg dah kawin.hmm..sronoknyer ,timbul pulak rase cemburu dalam hati.hahaha.ape leh wat jodoh xsampai lg.takpelah lgpun aq nk stadi dulu.tak kisah la tue.em..aq ade rakam bebrapa gambar yg sempat amik akn serta kan..lpas g umah nora kitorg pegi minum cendol kt tanjung.err..taktau name penuh nye sebelah sungai rembau.mcm tu la lebih kurang.oklah tu aje. yang pasti aq sronok sgt dpt jumpe kawan2 skolah yg lame.miss them so much! harap2 lepas ni ade mase jmpe diorg lgi.pasni sape pulak akan kawin yer?hehehhe :) daa~





norakmar && isteri






dr kiri berdiri: aku,nisah duduk: aini,zaid,syanis


yg xnampak dr kiri: Aida,zuhdi,misai,zul,alan(xnampak),zizi

1 comment:

asiahaha said...

wiwit.
bila nak tido lagi?
huhu :P