Wednesday, August 6, 2008

20yrs.

alhamdulillah..
4/8/08' genaplah umur saye 20tahun...dah bsar saye yeak.huhu2.
trima kasih pada yang wwish.doa kalian sy hargai.mekasih...syg korang.
huhuhu.korang yang terbaik.

:snow07:
emm..skarang aku dah 20thn..byk perubahan kene wat..
errr..perubahan ape yeak? yang pasti suatu yang terbaik untuk diri aku dan orang lain..
kalo bole xmo jd wani yg belasan tahun dulu.ahahha...tapi perubahan tu kene wat sikit2 la..
kalo wat skali gus..aku sure xjd bende yang aku nak wat tue..
emmm...

:snow31:
emm...minggu ni adalah minggu exam.dah start ari isnin aritu..
adoii..midsem kali ni..byk susah esp. paper sitologi.gerammmnyer..ape aku merepek tah smlm.
memang xdpt jwp.tah brape tah dpt.hmmm...lately ayah rajin kol.
suke sgt.thx ayah.really need ur support.sabtu ni abis la paper nyer..oh.
cepat2 la abis..dh xlarat nk bkak buku.bngun pepagi.(stadi last minit) <-- kene ubah aite.
ahhaa.
oklerr...maw stadi nih.esok paper english.taaa~

:snow14:

No comments: