Wednesday, August 20, 2008

CUTI

salam smua.
ape kaba?hope arini sehat aje la yerk.hm..busannyer arini takde klas.
adeiyh.arini kt kolej ade minggu pendidik & pogram SCHA jd kelas smua batal.(xsure)
adeiyh...busan sgt2.nyesalnyer tak ikut ain g salun.ahaha.skadar ikut aje..aku xdela nk wat rambut..haramla..kalo bapak aku taw.

:hey:
hmmm..arini takwat pape..uh!! pepagi je td mls sesgt nk bangun subuh!
uish..siyes..tah ape tah aku mimpi sampai maya kejut pon wat xreti aje..kalo taw ayah aku..
mampos! huhu..syhhhhhhh....

:isk:
tadi bangun kol 10 lebey..trus mandi n sarapan...sambil tgk tv3.layan pucca.
hhuhuh..besh kan kartun tu..ahahahah..gatai btoi c pucca nk kish si garu tu..malu member..
hohohohoho~pastu layan WHI plak , TILAM&BANTAL arini membincangkan topik kawin tanpa restu.huhuh..seramnyer bnyiknyer kan..adeiyh..takutnyer kalo aku pon tekena plak cmtu nanti.
isk2..sdihhnyer...~esp. bkaitan ngn STATUS nie..parah parah!!

:mHantuk:
hmmm..
pstu td tgk blog org..cem CIK Choki,Cik Rara ngan blog2 len..huhu..
jelesnyerr..diorg pnye blog cntik2 blake..nk blaja gak cem diorg....huhu.tp segan maw tego.
wohohoohh~tgk senyap2 ajela....pastu td tmbh aku nye emotikon.ohoho.xd keje sebenarnyer..
okler takde pape dah maw crite.crite aku memang bosan..Daaaa~


:mRempit:

No comments: