Thursday, October 16, 2008

hulo !

salam all :)
skarang ni aku ade kt s.alm sbb nk settle kn proposal aku
kuz xlame lg nk g L.I dah..heheh..emm..semalam aku balek nek komuter dr
seremban ke kl sentral n trus ke batu tiga..emm..aku just nk crite mase bhenti kt kl sentral ni la..
emm..ktmb skarang dh tukar sistem baru..diorg ade wat garisan utk memudahkan penumpang
naik train nanti..garisan tu diorg letak of koz r kat lantai kan.ade kaler merah n hijau.
rasenye sistem ni baru je diorg mula semalam.kitorg kena la Q bile nk masuk komuter nanti..
mcm dlm gambo nie..
korang rase care ni praktikal tak? takdela..cth la kan time puncak cem org blik atau nk pegi keja..korang rase ade mase ke diorg nk bratur cemni..yelah smua nk cepat g keje kan..
emm.tahla..cem tak bes ade gak.kuz platform komuter kt kl sentral tu takde la besar..nanti kalo dua2 belah cem nk g semban atau ke plabuhan tu nk bratur kene time yg same dh belaga2 bontot kan..payah juga tue..huhu.tapi tu pendapat aku yg tah pape je..
mungkin aku tak abis pk ckp mcm ni kot.
ahahha
ni la garisan yang aku cakap tu..line merah tu sape yg nk masuk kene bratur kat garisan tu..
manakala anak pnah kuning tu adalah laluan orang dari komuter akan kluar..so sape nk masuk kene tgu dulu kt line merah tu sampai la org dh abis kuar..baru kitorg masuk.wlaubgaimanapun cara ni ok la..kuz takde la sesak2 atau tolak2 bile nk masuk..ape yg aku rase la smlm..tu pon mungkin sebab ade petugas yg jge..so kene la jage tingkah laku kan.
huhuhu..pape jela..


No comments: