Monday, October 6, 2008

memories...




salam smua..~
pagi nie bgun awal lepas je solat subuh aku trus g buang sampah
basuh area garaj..tolak van ibu aku yg dah lame x dihidupkan.
aiyooo.sakit pinggang kan.ahaha.lepas tu gi la sarapan...
ok2 tu smua tak penting...aku just nk crite pasal kad raye && surat aku dapat
masa zaman dahulu kala..ahaha.mase zaman skola dulu..cem klaka la pulak bile aku bace balek
tgk tulisan diorg yg cem cakar itik.ahahaha..gile klaka.tak sngka plak aku leh dpt banyak gile kad n surat..huhuhu..tapi tu zaman dulu kala.skarang takde dah kad raye nye.last dpt thn lpas..pastu thn ni spatah kad pon takde.heh! smua dah zaman maju anta email ke mespes ke frenster n sms.tu ajela..smua dh mls nk g pejabat pos tmasuk la aku.huhuhu
pape jela.pape pon zaman dulu kala memang besh.
rindu amat zaman skola.huhhhh!~

1 comment:

nurain said...

hehe..aah kan..skang ni nak pat kad raye punye la susah..sume pki sms je..huu...p taun ni saye nasib baik..dapat gak satu..2 pun suruh member hantar..hahah