Wednesday, October 1, 2008

sumpah! xbes.

:girl_1:
huh! raye thn ni memang xbes..smuanye dh berubah... sdeynyee..~Crying nak raye yg lpas2..sronok sgt.thn ni nye raye.. hmmm..hampeh gile rasenye.Frown baik takyah raye.hmm..seb baik laa.. mood raye aku xbrape ade sgt.kuz aku tau taun ni memang xkan bes nye la..AngryFace


huhuhu Kiss antara perubahan yang telah berlaku adalah seperti berikut(oh yerk ini stiap thn raye 1st kami skluarga akn berada di umah nenek bbelah ibu.ku z belah ayah dah xd nenek & atuk,blah ayah kami akan berkumpul rya ke dua) :




  1. malam takbir dah takde satay.uwaaa~ kalo x,stiap thn msti ada kat umah nenek.reason takde kuz org yang buat satay tu sakit dah tua..mmg ler since aku kecik lagi die dh wat satay.
  2. nenek & atuk dah takde..kuz kene g semban nak gi anta nenek wat dialisis.ThumbsDown
  3. dah xde salam2 waktu lepas smayang raye.yelah? nak salam sape kan.nenek & atuk dh g sembn
tu jela yang aku ingt.biasenye kalo pagi lepas smayang raye tu dh salam2 pastu gi umah moyang ke ape yg patot skarang dah takde..emmm..skarang dak2 kecik,kami yang bsar ni layan crite yang ade kat tv ajela..huihh.sumpah! busan gile.last2 aku tertidoo...~Frown oklah taktau dah nak tulis ape.smoga raye kt blah ayah sronokla skit kuz sane ramai sanak saudara.oh2 xsbr nk tunggu adiah bday aku yg terlewat dr makcik2 ku..huuuuuuu~Grin oklah.laterrr~
oh sebelum terlupe aku ade amik gmbo si kecik fahim.
heee bgitu juga gmbo nenek wat dialisis ..mari kite tengok...euuuu~


No comments: