Wednesday, November 5, 2008

dah tau dah..


alhamdulillah..
tadi sy dah taw mane sy dpt utk g praktikal nanti...
sy dapat kat Hospital Sultan Ahmad Shah,Temerloh.slamat ler..
kuz ape yg sy mohon itu yang sy dapat.
hikhikhik.
tahniah wat diri saye sendiri.
ehmm..tapi sy tak berape puas ati ngan sorang lectr nie.
huh ! gile uh.ade ke men bapak2 . Agak2 la puan..
tsedak2 bapak kami kat umah taw.sian bapak saye.
hurmm...kami bukan sengaja datang lwatt tau ..
hmm...Kan bagus kalau bahasa puan tu cantik skit.
ini tidakk..ade ke ckp mcm tu skali..siap mintak kompaun rm20 plak tu.
ehlamakkk~lectr lain yg incharge ni xckp pape pon.
puan pulak yg sampai mcm tu skali...
ni nak charge puan makan ke hape?
hmm..
pape jela..
sy xdulik dahh~
oh yerk...pada kawan2 sy yg blom taw kt mane dapat wat LI
sy doakan kengkawan smua dapat la taw 24hb ni n semuadapat pegi..
aminnnn~

p/s : K.Echa kalau nk senang pakai cable aje.mintak tlong ler ayah akan ckp ngn org kt spital mlaka tu.
heeee...
oklaa.tata all


:salju_5:

6 comments:

enchek camera said...

LI??

gudluck

Anonymous said...

hee..mekasih:)

enchek camera said...

Li tu pe dh full name dier
lupe plak
latihan pe daa??

Shafie said...

oOoo..
baru nk buat LI ek..
bgs2...

slmt 'bekerja'..hehe

Dr Zek said...

thanx 4 ur commen to my blog..
i wich u best of luck 4 ur coming practical...

Shazwani said...

enchek camera : latihan industri
adeyh