Saturday, November 22, 2008

kembali...

salam semua..
aku kembali setelah hampir dua minggu tidak berbloging.
rindunyerrrr~ adeiyh.
hehehe.tapi kepulangan aku ni cumela sehari..
sok nk balek dah..
huuuuuu sedeynyerr...

:mCry::mCry:
emmm...mari aku kongsi sket pengalaman aku disana setelah hampir dua minggu di sana..
1stly mase aku lapor diri smuanya bjalan dgn lancar.
tp dlm ati ni dupdapduap.
hhuhuhu.takot gile.
dgn keadaan makmal yang hujung spital sgt la seram okeh.
emm..ari 1st kitorg dtg tu stlh diberi taklimat dan sebagainye kami ( ada 7org dpt spital ngn aku)
dibahagikan kepada beberapa bahagian..
aku dapat kat bahagian kajikuman(mikrobiologi) && huda.
huuuu...tapi aku diletak dibawah section virology.jd ari2 duk ngadap darah yang mungkin
positif HIV & hepatitis.hhuhu..memule tu seram gakla...
tapi stlh diberi tunjuk ajar oleh Kak Su ngan Mr.Pathma smuanya
okeh.aku nye keje just empar darah tu sbb kite nk amek serum nye..
masukkan data...rekod..susun spesimen..
tu ajela..xbyk pon.
tapi lpas minggu ni aku dpt duk kat section imunology & bakteriology
sgt2 la penat.
kuz byk sampel yang dpt,..
adeiyh.antara sampel yg biase dpt kt stool , darah , swab tekak , tisu, urin..
blablbalbla.
huhuhu...
emmm..dlm byk2 staf kt situ..
ade sorang staf mmg bencik betol aku ngn prangai die
bapak kerek.hek ele...pegawai sains pon xkerek mcm ko.
dh la U29 aje..hampeh !
blah la wehhh.
benci aku.mementang la ko bebadan dua..hormon ko xbetol
skati nenek ko aje nk ckp lepas.
mampos sama kaw !
huhu.okla t aku smbung lg ea..skarang mau rehat sebentar..
nanti aku letak gmbo2 yg sempat aku amek...
huuu.daa smuaa...

:mRempit:

1 comment:

Anonymous said...

erk?? sabo kak.. sabo..huhu~
pengalaman tu.. he3=p