Thursday, January 1, 2009

slamat tahun baru

assalamualaikum...
salam tahun baru sy ucapkan pada semua.ehmm..mcm mane ngn azam thn lepas ? smuanya dpt ditunaikan tak..? harap2 smuanya dpt ditunaikan la yerk.hikhikhik.:pandacloud_08: kalo xdpt smbung la azam tu pada tahun nie.ohh..dh masuk tahun 2009 yerk.azam tahun 2008 sy adalah takde.huhu.mls nk berazam bukannye wat pon.haha.ada gakla cem berazam nk turunkan berat badan la itu la ini la..last2 haram.satu pon xberjalan.cemni jugakla sy.bahahaha.:pandacloud_03: tapi untuk tahun ni sy rase sy nk wat azam jugak la.kene wat rasenye +++ dengan misi2 dan perancangan yang baik && strategik.*tahpape* .Antara azam yang sy akan cuba sedaya upaya sehabis tenaga sy capai adalah seperti berikut :

  1. dapatkan kerja scpt mungkin(kerja tetap)*xnk jd penganggur*
  2. abeskan lesen*hampir 2 thn tangguh*:pandacloud_18:
  3. beli kereta.:pandacloud_27:
  4. mungkin smbung blaja(kalo xdpt keja)
stakat ni tu jela kot azam thn baru nie..harap2 apa yg sy hajatkan tercapai.mcmane ngn azam korang? hee..sy doakan smuanya tercapai pada thn nie ek.oh yerk.

oh yerk sebelum terlupa,sy nk ucapkan HAPPY BIRTHDAY TO MY BELOVED DADDY yang ke 46yrs.Semoga ayah dimurahkan rezki dan sentiasa di berkati Allah.WE LOVED YOU SO MUCH even we always hurt u.ahaha.:pandacloud_32: doakan terbaik untuk KAMI adik bradik ye Ayah.Semoga Sukses slalu.Take Care.Emm..to Fahim jgak,Happy Belated Birthday bucukkk yang ke 3thn(31/12/08) akk sy KO la budak kecik.hehehe.:pandacloud_43:

nota lutut:ahaha.xpasal2 je rase sebak dalam ati.isk!.gile...

No comments: