Monday, March 30, 2009

kakak jakel

tadi aku pegi ke segamat utk beli barang.emm.1st barang aku beli purse.ok beli kat nirwana.jap aje.sbb aku dh aim purse tu awal2.bdoa je dlm ati supaya takda sapa yg suke purse yg aku nak tu.hahaha :) ske.aku dapat juga ia.then teruskan perjalanan ke jakel sgmt.mau carik shawl.hurmm..masuk je kdai tu.aku di layan oleh soang kaka ni...aku duk belek2..belek..tudung yg ade situ...

kaka/makcik/adik/miss : carik ape?
aku : urmmm..shawl?
kaka/makcik/adik/miss : ehmm?
aku : slendang2...ada?
kak/makcik/adik/miss : nk warna ape? *pndang aku mcm hape tah*
aku : urmm..biru ade?
kaka/makcik/adik/miss : ehmm..nak biru ape..ni ha..ni ...ni..*xsnyum sket pon
aku : ehmm....takpelah.

eh.kaka? mau tau kenapa aku tak jadi nak angkt shawl tu.haa..pegi tgk cermin tu k kak.
masyaAllah.aku ni pelanggan ok.jgn ah pandang cmtu.mcm aku takda duit aje..lempang nak?
ohh.mentang2 la aku pkai track suit same tshirt yg agk simple.ko pndang aku mcm hape tah ea.
helo kakak..jangn taktau aku bole bace bodylanguage org..berkat blaja psikologi ni ok.
bangang nye kakak.jgn la stereotaip sgt ok.mintak maafla.aku dh blacklist jakel segamat.
skian trima kasih.

2 comments:

mamma mia! said...

keh3! kaka itu munya psal, itu jakel sgmat jgk sudah kasi banned... haa... haa... x tawu... =p

Shazwani said...

kerana nila setitik rosak susu sebelanga.wahahaha :))