Wednesday, March 11, 2009

mirc


slamat pagi semua :) ape kaba yer? hope smuanya baik2 blaka la eh.:pandacloud_47: hari ni cem aku teringin sgt nk menggunakan MIRC smula.pnah gune x korang? huhu.sblom2 ym popular mirc sgt popular dulu.menggunakan nickname mcm2..huhu.aku dulu merupakan pengguna tegar MIRC n nickname aku adalah [W][a][n][i][e][y].haha.:pandacloud_26: yep.tp mase tu aku xlyn pon #kampung , #mamak ..tak main la.aku ade masuk # yang terdiri daripada orang2 yg seusia dengan ku iaitu antara 12thn hingga la 15thn. # yang aku maksudkan adalah #12thn,#13thn,#14 dan #15thn .Aku start gune mirc ni mase darjah 6.yerp! darjah 6 okeh.huhu..awalkan..aku sgtla tak buta IT . bhahaha.ramai gakla kenalan yang datang kmudian blah.:pandacloud_13: haha.fedulik hape aku...tapi aku masih ade kwn yg masih lagi aku cntct walaupon tak penah pon bjmpe just dlm alam maya n sms je iaitu Cha @ syahir. haha.mcm tak pecaye okeh still leh cntct..aku rase aku kenal die mase kt #12thn kot.mase tu bru pas UPSR.kalo xsilap..:pandacloud_15: xbrape nk nk ingt dh...biasanya aku akan masuk server webnet tp sblm2 tu aku layan undernet or dalnet.tpi taktaula skarng ni ade ape plak.mcm2 dah agaknye...mase layn mirc tu aku ade jwtn.bhaha.apekah? yerp such SOP , +v atau aop.aku pon dh xbape nk ingt.kt ctu gak aku blaja cemane nk flood org,,whois n lelain lg.hebat x? sile kate hebat okeh.tpi aku tau korang msti lgi hebat dr aku..but lepas aku form1 aku dok ostel , so xbrape nk lyn mirc ni..kuz yela dok ostel kan..mcmane pulak nk online slalo.cem haremm je..oh mase tu aku skola agama okeh..aku la yg telah mempengaruhi rakan sebaye aku utk menggunakan mirc o internet ni..diorg agk buta it mase tu.hahaha.sori guysss:pandacloud_14: so stiap kali outing kitorg akan naik cc oh sbnrnye takleh..tau kakak senior mampos ko kene toce okeh..diorg sgt keji.bahahha(ampun kakkkk)., oh yek..gemencheh takde cc sgt..biasanya kitorg akn pegi kaat multinet cc kot.ape tah name cc tu..aku pon xingt dh wehh.lame sgt..so disitu aku kenal # len plak..aku lyn #smka , #mans ngn #surau byk lg..mostly adalah yg berciri-ciri agama la.hahah.tak bole blaaa~:pandacloud_18: kt situ aku kenal plak dak2 MANS , ITQAN huhu.tapi xpnah pon jmpe dorang even skola diorg atas skola aku jer.haha.pastu mase aku form 3 kot..aku kenal ngn sorang ni..name die syed muhd.okeh.baik gak mamat nie..skang ngah kt cairo..mencari ilmu kat sane..insyaAllah kuar sebagai doktor Muhd..masih lg cntct.tapi kengkadang jela..die pastila sebok ngn life die..haha.eh ape lari tajukk nie..hrmm..lepas form3 aku pindah skola..skola aku kt ampangan nun...huhu.oh bkan skola teknik.masih lg skola agama..since aku masuk skola tu aku dh xd pluang lyn mirc lg.n akhirnye aku lupekan mcm tu aje..smpi la detik ni aku cem teringin plak nk tgk balek ape yg ada kt mirc smula.huhu.skarrang aku dh lyn ym , fs ngn ms..dan yg terbaru ini blog.ohhh~oklah rasenye nk bebel tu aje.tah hape2 kan.:pandacloud_42:

No comments: