Friday, April 24, 2009

Menyampahh...



itulaa dieeee..mak datin nyer,..
eh mak datin ke..?
blaaa~.
bweekkk~ups.sori mak sape ni..
sori eaaaa..
sumpah ! aku saket ati.

okeh...td baru saje balek dr kedai makan.Disana bertemu la ngn kwn ibu la kot.
ade la sorang mak datin..eh mak datin ke? puiii..okk..die dtg la ke meja kami duduk ni an..
ulur2 tgn*salam...smpi je ke turn aku....aku ni jenis salam org lebih dwasa mau cium tgn..
skali die tarik tgn nye..dan aku hanye dpt pgg tgn nye pon sikit..ohh..bukannn la aku ni heran sgt nk pegang tgn die tu...tapi aku tak ske orang bersalam mcm tu.cem F ! ok..blah la..bek takyah salam..ohh..bajet mak datin ke..puiiii~disebabkan saye tlalu marah..
jd saye ingin mewar2 kan gmbo mak datin sorang ni..
kalo mau salam gitu tlg jgn salam ngn saye ok.saye tak terime pon salam org mcm tu...
itu smua tak masuk dlm kamus idop sy.
skian.mintak maaf kalo disini saye terkurang aja.
sorilaa makcikkk......
saye mmg kuang ajo.

2 comments:

mamma mia! said...

haha.lwk la akk ni =p

Shazwani said...

huhuhu..menyampah la same itu orang..