Wednesday, April 15, 2009

Tag dr adekku

1.Bekas kekasih saya adalah
-seseorg yg aku tak penah sy cintai.just kesian kot?atau mengikut prasaan.tah

2.Saya sedang mendengar
- mad by ne-yo

3.Mungkin saya patut :
- mandi skarang.hahaha

4.Saya suka

- tido && mkn dan dia.

5.Sahabat-sahabat baik saya
-Mereka yang terbaik.

6.Saya tak paham
-knp ade org yg ske jge tepi kain org.takde life ea?

7.Saya kehilangan
-urmm..takde kot..

8.Ramai yang berkata
-harga barang smua sdah naik

9.Makna nama saya
- mksd name sy nur = cahaya , shazwani = haruman kasturi ku.trimas.hahah

10.Cinta itu adalah
-adalah suatu yg sgt subjektif.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
- kesedihan.sbb keretanya hilang dan smua harta benda yg die syg juge hilang.n yg paling berharga gamba kdua arwah ibu n ayah nye.woi pencurik! pulangkan balek la.anjing tol.


12.Saya akan cuba
-jadi anak yg terbaik dikalangan adik2 sy.poyo baii~

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
-smpai bile2 la kot.ontah..

14.Telefon bimbit saya :
sony w910i

15.Bila saya terjaga dari tidur
- check ape ade kt fon.oh sy ske silent fon.sori pade amzar.hahah :P

16.Saya paling meluat apabila
- kene leter..


17.Pesta/Parti adalah
- suatu yg sgt sy xske..oh.sy benci duk dlm ramai org.bising.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- kucen ku tom ngan tam.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- pastilah zaman skola.7 hingga 18thn.

20.Hari ini
-hari rabu.

21.Malam ini saya akan
-tak pk lg..ape ea..

22.Esok pula saya akan
-saye akan ulang balik rutin harian saye..

23.Saya betul2 inginkan
- pekerjaan..tapi sy xnk di interview.bole?

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
- aku masih aku.ahahahah

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
-pusat haiwan.

26.Makanan Barat atau Jepun
- timur

27.Bilik yang terang atau gelap
- gelap sudah pasti

28.Makanan segera adalah
- menggemukkan.ahaha tapi i loiikkeeee~ Mekdi pls.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang.?
- hahahaha

Gerangan hati untuk tag:

sesiapa yg tengah boring dan mahu menjawap tag.
silekan :)

No comments: