Wednesday, May 6, 2009

Habit

Helo :)
EHmm..eh korang ade habit tak?
like isap jari ke..gigit kuku smpi jd hodoh tu ker..
ape2 jela..
ehmm..aku pon ade habit iaitu..
menjelirkan lidah aku.
haha.oh bkan scara lucah tu yerp.
tolong pk positif.
ngek~
situasi yg bole menyebabkan lidah aku tkeluar adlh buat keje yg payah..
mengangkat handbreak kereta..tidak dpt menjawap soalan cikgu.
atau tidak dpt apa yg aku nak..haha.mcm2 sbb lagi la sbnrnyer..
hmmm..aku penah ditego oleh bebrapa orang seperti..

cikgu yg ajar memandu : masa tu nak naik bukit.ohh.nk angkat handbreak punye pyh..jd aku angkat la dgn kedua belah tgn lalu mengeluarkan lidah..mcm la kuar lidah leh tlong angkat hbreak tu ek.haha..pastu aku ditego..dikk toksah kuar lidahh..buruk.
hahha.
slain itu : cikgu skolah rendah aku..xdpt nk jwp soalan die lalu aku ditego awk ni..xpyh kuarkan lidah..kang pjg lidah tu..sy potong kang..
heh.byk lg sbnrnye teguran yg aku dpt.tapi tahla..takleh nk buang la..
suke sgt buat.kihkih.pape pon ayah aku pon ske gak kuarkan lidahnye..
ohaii..jadi sile salahkan ayah aku yer.aku terikut genetik beliau la nie..mengeluarkan lidah.
bahahahah.sori ayah :P


notalutut : Gambar adalah tiada kena mengena dlm ini cerita :)
:simerah5:

1 comment:

mamma mia! said...

habit sy main usap2 telinga n bulu mate.. x taw la awat... smpi la ni x ubah2 lg.. hihu =p