Sunday, June 14, 2009

Bf ku kawen ujung thn.


WTF jer tjuk.hahaha
urgh! lame gile tak hapdet.
trasa malas serba serbi.
haha.jadi arini mau hapdet,supaya blog ni tidak
terlalu basi gamaknyer.okeh mau crite hape yerk.
1st crita adelah.aku telah kembali ke zaman solo.
ohh.sungguh sedih.sedih ke?tahla tak pasti ngn prasaan sendiri.
selama hampir 4 thn mempertahankan our relationship ni
tapi tetap putus ditengah jalan.mcm haram! okeh.aku tak salahkan die.
cume aku terpaksa salahkan mak die kot.wakaka.Dia terpaksa menerima
pompuan yg dipilih oleh mama die tu.ala..mementang la bapak aku takde ape2
pangkat..yela2.nyampah! aku tak faham betul la,kenapa zaman skarang
masih ada lagi ibubapa yg sedikit kuno nie.yelah memandang pangkat,harta benda
ni smua.letih btol ngn orang yg mcm nie.oh.ok2.aku bukan tak terima qada & qadar
cuma..tahla.huhu.okeh biarkan.agknye kat akhirat nanti pangkat darjat serta harta ni
dibawah skali kot.manusia2.ape2 lah.Ape2 pon.Slamat Berkahwin ujung tahun nie
Kamu.Semoga Bahagia ngan pilihan kamu tu okeh.oh2.bkan pilihan kamu,pilihan famili kami.
smoga mereka bahagia.Aminnn~Dan biarlah kita sama2 menderita sbb hal nie.
End.
Okeh tutup crite tue.Mau crite len.Ha,ade tak yang ske
main online game.kalu ada..pergi la kt sini kot ada website
lain yang leh men online game.kongsi la ngn aku.
supaya aku tak berasa sedih mcm orang mati laki.
wakakkaa.

2 comments:

Cik Pieka said...

sbr jela oky.
meby jdoh kau ngn hijaz ke. haha
jeng3.. :)

Shazwani said...

hijaz la sgt...~