Sunday, June 21, 2009

Selamat Hari Ayah

Actually aku tak tau sbnrnyer bile Hari Bapa nie.
ada orang kate hari tu lah hari ni la.so bagi aku bila2 pon hari bapa.
hehe.Baiklah dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari bapa
buat ayah aku Pakcik Halim.Terima kasih kuz telah mendidik aku menjadi orang
yang berguna(berguna ke?) haha.Ayah adalah yang terbaik skali dlm dunia ni.
Takda sapa pon bole ganti.
Disebabkan aku anak sulung , jadi aku lebih manja same ayah aku.wakaka.abisla~kalo adik aku bace meluat jer.Nasibla an.Sape suh korang jadi yang kedua dan yang terakhir.Secara jujurnya aku lebih rapat dengan ayah berbanding ibu.tahla aku taktau kenapa jadi mcm nie.apa2 saje aku pasti akan ngan ayah.Sampaikan ada satu time tu,aku merupakan manusia yang duduk asrama sejak f1 lagi,jadi jarangla orang nampak aku kat tanah Gemas nie,tibe2 timbullah satu gosip(gsip ker?) dimana ade org mengadu kt ibu aku yg ayah aku berdua-duaan dengan pompuan lain.walhal itu adalah aku.hampeh! mementang la aku badan mcm mak orang.kuang ajo btol.haha.
aku masih lagi ingt mase aku masih lagi skolah rendah ayah aku pasti akan menyoal sifir stiap malam dari sifir 2 smpi la 12.okeh.namun begitu aku masih lg seorang yang lemah dalam matapeljaran matematik.ironinya(wahhh) bapa aku adalah sorang cikgu Math.Gila la kan.hahah.siyesly aku mmg takleh kautim ngan math nie.wat aku sakit jantung btol.
Slain itu , mase kecik2 ayah aku ske bwk aku g jengjalan ke skolah nyer ke..funfair ke mane2 jela.tapi mase kecik la weh.adek aku pon mase tu kecik2 lg , jd adik2 ku jgn la marah akk ko nie okeh.Ada skali tu kan,aku n ayah pegi funfair kat mane tah aku tak ingt,tibe2 aku sakit perut bagai nak rak an..ayh aku pun ape lg balik uh rumah memecut laju sampai kene tahan dek polis.Nah..amik ko surat saman.wakaka.ksian btol.tapi itulah ayah sanggup wat ape saje utk anak2 nyer.
cukuplah tu nak puji2 bagai..tak reti dh nk crite ape kuz dh pagi.ngantok.nak tido smua.hehe.
pada ayah kite minta maaf dunia akhirat kalau slama kite hidup ni kita banyak nyusahkan ayah.terima kasih kerana sanggup berkorban ape saje utk kite,kite minta maaf kuz stil tak dpt nak balas jasa ayah n ibu.terima kasih dah jaga kita dari kecik tapak tgn smpi la skarang..selamat hari ayah.kita doakan ayah bahagia dan dirahmati Allah selalu , dimurahkan rezeki dan panjang umur....Aminn~

3 comments:

Islamic_Muslimah said...

Pak Uda!!
hepy father;s day!! kehkhe...
my dad pon me x wish, iskh2...
tpi, although my dad pendiam, me always love him, thanks dad :)

Pak Uda garang siot!!
iskh, takot2...

Shazwani said...

haha.garang ke? tak kottt~Happy father's day utk Pakwe jugee~

cintadalamhati said...

wah.. dahsyatnyer org kata ko ni pompuan simpanan ayah ko..
ishk ishk...