Monday, September 14, 2009

update

aha.tepaksa update stlh adik aku bising.ahaha.bukan tanak update tetapi sangat malas dan tiada idea nak cerita.tunggu lah raya nanti mcmana.skjap aje dah nk raya.Alhamdulillah.tak sabar betul nak makan ketupat smua.kcuali rendang yang tak berapa nak suka.eheks.

mcmana dengan persiapan raya? smuanya dh beres?aku smua dh beres.ahaha.baju ke hape ke smua dah ada.tahun ni tema purple.tersama pulak ngan makteh aku.ces! aku blum bendera merah
lagi.ahaha.tahniah2.harap kekal smpai abis puasa.aha.oklah taktaulah.kang aku terus menulis ni kang ade je aku merepek.skian.

p/s : ok shira aku dh update.oklah tu.merepek.

1 comment:

NaDiA yUsOf said...

kalo btul wani nak cube resipi kek coklat akk tu,lupa nak bgtau...
simpan satu malm,kek akn lebih lembab mcm mkn coklat..
jgn simpan dlm peti ais tau,confirm tak sedap..