Wednesday, October 28, 2009

SAKIT HATI

okeh.anda nampak ape yg terkandung? itu adelah fon aku.tadi aku mcm seksaited gile nk update pasal beberapa crite.btol nih.tapi nk crite perlu ade gmbrnye skli kan.so aku pon konon2 nk amik la gmbr2 dr phone aku.bkak la memory card sgala.skali bile pc dh bace,file nye kosong.kau boleh bayangkan tak mcmana tu? hepy2 sgala skali tengok kosong.aku kool je la kan.mayb ade prob ke hape.aku try pasang balik kat hp skali..resultnye adelah seperti diatas.memang aku sakit hati.bebetul sakit hati ni.banyak betul dugaan buatkan aku rasa.erghhh! give up nk hidup.bole? haha.redha jela kan.even hati aku memang tak bole nak redha.kau bayangkan lah ada 394keping gmbar yg dari camera album shj..tak termasuk dr folder len(kuz aku ade buat folder lain) ilang dengan serta merta.tak menangis ke dibuatnya? adelah sikit2 aku dh buat backup sblm ni/tapi ade jugak yang takde,dan gmbar tersebut sgt2 la aku sayang.isk.sedey arh.taktau nak cakap ape lagi...stakat ilang lagu..theme tu smua.memang aku tak kisahlah.tapi gambar..ohh.tloglah..gmbr mase stadi smua..ilang..ilang..wuu.ilangg....ok.aku nk tido skarang.sblm aku merepek lagi banyak hal baik aku tido.gudnite!

1 comment:

Diarihatiku1976 said...

lor ciannya.. penat posng ngan hp ekk.. takpe lepas ni boleh amik lagi.