Wednesday, November 11, 2009

Interview

Pagi tadi aku ada interview kat uitm Shah Alam di Fakulti Perubatan utk jawatan JTMP U29.Alhamdulillah,semuanya berjalan lancar.Aku harap adela rezki aku nanti...cuma aku sedikit bangga hari ni aku perform well utk interview ni.kalau sebelum2 ni aku attend interview sumpah teruk ok.jawapan mcm ape tah.haha.ok nak crite pengalaman sikit,masa aku masuk bilik interview tu ade 4 orang panel.so die suruh aku kenalkan diri in English.pastu aku crite la..then soalan kedua "cube awk crite mcmana cara nak mengkuruskan badan secara sihat" .. T_T cisdel..mlt mane ade soalan ni.ini utk pakar pemakanan..haha.mementang la aku gemok.aihh.aihh..sabar jela.jadi aku pon merepek la crite bersenam,makan makanan sehat mengikut sistem piramid tu..hahaha.pastu soalan ketiga adalah lab mane yg aku minat n ape yang perlu aku buat dalam tu..sorang panel tu tanye mcm mane nak buat Blood C&S . huhu.oklah gagap sikit2 je.yang lain smuanyaa ok!Doakan aku ada rezki keje itu yer..tapi kan ada insiden klaka sikit tapi takde kene mengena dlm interview tu la..aku pegi ngn ayah aku..dh masuk uitm ikut sec.2 nye pintu..pastu bole pulak sesat barat kat dlm uitm tu.bhahaha.bapak aku dah marah2 dh..sbr jelaa...huhu.oklah.tata.pening uh kepala.tadi makan nasi goreng kampung yang byk sgt ajinomoto.pergh! berputar2 dunia..

1 comment:

Cik Pieka said...

insyaAllah klu de rezeki :)