Saturday, February 6, 2010

Shahirah

to my sister shahirah.i know u read this.pls get ur attention here! this is a warning post for u,
pls tegur ayah.jangan nak buat taktau aje.jangan ingat diri tu dah besar sangat.Kerana benda kecik
kau nak terasa hati sampai berminggu2.jangan! nanti menyesal.seumur hidup pun belum tentu lagi
bole bahagia.jadi sila tegur ayah and minta maaf.kalau boleh kat ibu sekali.jgn keras kepala sangat.Aku bukan nak bias,tapi aku rasa memang kau yang bersalah.lagi pun lepas ni kau dah tak duduk rumah nenek kan? n balik rumah ni balik,jadi lepas balik kedah ni, tlggg! tlgg! tegur ayah.Aku tanak sebab hal kecik benda jadi worst!! hidup tak aman ok.sekian.

No comments: