Wednesday, April 28, 2010

no title

heh.lama benar tak update.rasa malas memang ia.biasalah,aku skarang ni tak boleh nak jadi blogger tegar.eh dengar crite ade blogger2 hebat gaduh ea? yeke weh? bagi link.nak tau jugak.cis! mami jarum betui hang naaa.emm..takpelah..biarkan mereka..;) nak cite gape ye? ohh.ok.minggu ni aku gaji,..selesai bayar hutang piutang pembelajaran dan hutang2 dengan org2 terdekat. ;P aku pon ingin menghadiahkan kepada diri sendiri ape2 yang patut setelah penat bekerja,lantas aku mendapatkan Nokia 7230.uhuk.cantikkk.actually,sblm ni aku nak ambil fon lain..iaitu mickey mobile phone.duhhh.aku memang gilekan character mickey niee..ngah kumpul2 leningg..tapi bile aku pk2 balik.kang aku bile fon china set ni kang.tak lama pulakk tahannya..jadi aku angkat jela nokia 7230.Hp lame..aku pakai utk no. celcom.Sayang nak trade-in..itu pemberian ayah tersayang,makanya aku akan pakai sampai jahanam.Jahanam aku buatla koleksi..hehe ;) cute kan fon nie..? aku tak abis explore lagi..kalau korang minat p bukak youtube..tapi hp ni idak la secanggih blackberry mahupun HTC atau Apple..So So je..almakluman la..dah tuaa..takleh dah nak pakai Hp canggih manggih ni.wakakaka.Masa study dulu bole lerr..Ermm..Lagi lepas ni target aku adalah Si Hitam Manis.[Dslr] idaman hati.Kalau boleh aku nak dapatkannya sebelum raya..Walaupun aku tau potensi utk aku beraya memang setipis kulit bawang..Tak kisah la nokkk.



urmmm..Soal kerja,Alhamdulillah aku dah boleh adapt ngan smua hal termasuk 2 orang makhluk Allah iaitu Si Annoying & Khairul.Err..actually aku bukan biasa sangat kawan ngan dak laki..honestly aku rasa janggal.Sebab aku memang tak ramai kawan laki..yang hado pon sekadar di alam Maya.kasihan x? ekeke.mase kat kolej pon budak group aku ada la 3 ke 4 orang laki...ntah kenape sikit benor lakinye..Lately,penat sikit la..sebab patient dari Bahau menumpang buat dialisis kat tempat aku..Kena pulak bulan ni aku keje petang sampai hujung bulan..macam2 ragam patient kite bole tengok,tapi yang tak sampai hati ada sorang patient ni baru 18thn..dah kene buat dialisis akibat SLE.sian sangat...eh oklah.Takde ape nak crite.sebab blank.lagipun nak siap p keje..Babai ^_^

No comments: