Tuesday, May 11, 2010

kau memang nak kena


pls dont mess with me.

hah! ambik skali.muke kau masuk sini.kau nak layan aku ke nak ym? tampar muke tu kangggg!
tadi aku nak tau apesal simkad nenek aku still tak bole digunakan.mula2 adik aku yang pegi kat pompuan ni.tapi due tu adehal kat kedai lain so aku pon suruh adik aku pegi kedai tu dan aku pegi kat budak ni.masa aku masuk kedai ni die tgh sibuk mengadap laptop layan ym..
a=aku
p= pompuan tu

a=kenapa simkad ni tak bole gune ek?hulur hp nenek ku.
p= die tgk2.die tekan2 hape tah kan..*diam
a= dah call centre then diorang ckp simkad ni blom didaftarkan lagi..
p= ada org buzz die..*belek2 lg fon tuu..kenape yer..amik lak fon company die nak dial ape tah kan.
a= ......baru nak ckp ade org call die pulak kat ym..
p=die pegi balik kt laptop tu kasi diam itu idiot! *daftar atas nama and ic ape ek?
a= ehhh..l**cau punye budakk(ckp dlm hati) bagi la ic...92**** (haha.daftar atas ic adik aku ye.nenek aku tak mude pon)
p= die taip kat fon company die...mintak lagi ic adik aku..
a= bagi ic adik aku lg...(ok sila ulang sebanyak 3 kali die mintak ic adik aku) haaa..memang dah berasap2 dah aku punye kepala niee..memang nak kena la nieeeee..last2 dh bole die bagitau jawapan ape..nak tau?
p= ic tu tak bole guna sebab dah daftrr kat plan lain(nak pakai UpAx).
a= rampas fon aku terus blah.n cakap lain kali inform awal2 takyah nyusah kan orang.huh!

jahanam takkk? memang laa jahanam kan? last2 jawapan tu aku dapat.kurang diasuh btol.
dah lah.kau jangan keje lagi kat situ.sakit btol hati aku lahh..aku nak ngadu kat ko nye tokei lah nanti.siap kau! muahahaha. halooo.customer come 1st ok.bukan kau punye cikadakkk tu ko nak lebih.kau salah orang la eaaa.aku bukan bodo IT taktau apa kau buat....bangang.kepada tokei MRS.RIGHT cawangan GEMAS tolong kick this girl out from ur company.dia ni pandai ym je.nak jaga hati customer tak pandai.rugi kau nanti.oklah bye.

1 comment:

Wanie said...

hahaha gedik je budak tu