Thursday, September 16, 2010

mental


huh.
tekanan betul lah.
bukan tekanan kerja tapi tekanan dengan anak patient.boleh?
makin orang cakap tak suka makin menjadi2 pulak perangai.
lepas tu ada pulak orang lain nak kenen2 kan...pergh! menyirap betul lah.
aku tak suka.Faham??!!! aku fikir mak kau ada je kat situ..kalau tak memang dah meletup dahh..jangan sampai aku menjerit baru kau nak berhenti kacau.

ps: oh plss.aku tak suka dengar ayat "mula2 benci..lepas tu cinta" sumpah jangan lah cakap ngan aku.sebab masa mula2 aku tengok dia aku rasa mcm oh.boleh kawan ngan mamat nii.Tapi..dia dah spoil kan 1st impression aku pada dia dan aku silap nilaii.well...1st impression tu penting kan? so boleh DIAM skarang.bye.

2 comments:

NaDiA yUsOf said...

ok what..
at least ade gak org nak try..
hehe

Shazwani said...

well.im not interested.bcoz i inlove with someone else.so backoff! hahaha.ok tak.akak tak tau mcmana rasa rimas nyaa.rasa mcm nak sepak terajang smua lah.