Sunday, October 3, 2010

rumah ku syurga ku

hola.happy weekend guys.i know since its weekend memang tak banyak kot blog yg ber update kecuali yang hardcore blogger lah kan.kalau tak update rasa tak lengkap hidup.memang bukan aku lah tu.hahaha :)) wateverrr.anyway hari minggu ni memang takda benda nak buat sangat,today my family kecuali aku & adik tak ikut mereka pegi opis terbukaa.hahaha.mula2 cadang memang nak pegi tapi rasa malas sangat.lagi pun esok dah kerja.phewww.dok rumah lagi bagus kot.

emm..crita pasal rumah tiba2 nak bebel pasal paranoid nya aku.Tadi masa nak sidai kain , one of my jiran tetangga datang nak menjemput ada kenduri doa selamat sikit..mula2 cakap kat luar rumah jelah since my parents pon tiada kann...lepas tu dia cakap "ehh..jemputlah auntie masukkk,auntie nak tengok dapur yg renovate arituu." oh myy lordd! aku dah takot nie.rumah bersepah kot.pagi lagi nieee.nak tanak jemput jugak lah masukk..hahaha.gila tak paranoid.sambil2 tu die tengok la sekeliling...sambil tu dia bebel2 lah pasal kendurinya esokk kan..aku ye kan aje.dah siap bebel dia kuar..tak taulah agaknya die cakap aihh..rumah cikgu halim ni.bersepah nyaa.gelap lagi.kucing byak bla blabla.atau aku je paranoid nie..? haram betul!

aku memang bermasalah sikit bila ada kawan2 yang nak datang rumah aku..aku jadi seram sejuk btul.yelah rumah tak cantik kann.bersepah lagi.aku takot diorang tak selesa jer.lagi2 bila diorang nak bermalam kat rumah.lagi laa aku takot.haha.kadang2 aku ajak duk rumah nenek aku aje..nasib baiklah rumah nenek aku dekat je..kalau tak? ada yang aku suruh duduk hotel murah kat area gemas ni je kan..kena pulak skarang ni musim raya kann.jadi ada lah kawan2 ayah n ibu nak datang..aku memang takda lah nak kuar..segan semacam kot.pelik betul perangai..hari tu ada patient aku request nak datang rumah laju je aku jawap.haaa? tak boleh.nak datang,datang rumah nenek.rumah saye closed house.boleh? aku berazam selagi rumah tak renovate tak cantik aku memang tanak jemput sapa2 daatang rumah..

sampaikan satu tahap,nak tunang nanti buat kat rumah nenek..kenduri kawin buat kat dewan orang ramai gemas.wakakaka. :)) oklah tu aja.nak pegi buat kek.ibu suruh.tata

No comments: