Sunday, November 14, 2010

proton inspira


Semalam kitorang pergi tengok proton inspira ni kat Segamat sebab diorang punya launching semalam dan hari ni.Apa yang boleh aku simpulkan Inspira memang cantik.dengan harga yang ditawarkan boleh la dikatakan murah jugak kan...? huhu.Kat showroom Segamat tu ada warna putih je..Mcm gambar atas.Actually aku nak ambil gambar banyak lagi..tapi aku takut kena marah je..boleh tak kita amik gambar wehh? siyes taktau.Takot kena halau je.Hahaha.Lagi aku dah merasa duk kat sit driver,memang bes..ruang besar , kat belah belakang pun besar jugak.But blakang mcm kecik sikit but doesnt matter lah,For me Kereta ni bukan lah family car.loh.memang ah smua pun tau kann?Lagi...apa yang promoter tu cerita , Inspira ni memang sama je macam Lancer tuu.Inspect pun dari orang mitsubishi.Ada sticker blakang kereta yang membuktikannya. aaa.selebihnya memang aku tak pandai lah nak cover, apa kata korang pegi tengok sendiri dan test drive..okeh? lepas tu kalau berkenan boleh lah tempah.orang tu cakap dalam tempoh 2 bulan dapat ah. ;) for more details pegi lah website proton.

No comments: