Tuesday, December 21, 2010

kerja baru

aku rasa dah tiba masanya aku cari kerja baru.bukanlah nak kata kerja yang sekarang ni tak bagus,sangat bagus dengan waktu kerja yang sangat2 fleksible,duduk kat rumah sendiri makan tanggung oleh parents dan lain2 kemudahan yang disediakan..cuma nya berhabuklah lah diploma yang aku ambil dulu kalau tidak digunakan..kan? aku tak kisah sebenarnya nak mulakan kerja dari bawah..macam kerja aku buat sekarang pun memang dah dari bawah la ni.dah cukup bawah kot,sebab nya aku duduk branch staff kurang jadi kerja2 yang dilakukan adalah multi..cleaner pun ye dialisis assist pun ye nurse pon jugak termasuk store keeper cuma gaji tetap sama. haha seronok timba pengalaman nii...orang kata banyk pengalaman luas pemandangan.err..betul ke tak ayat nie..Jadi dikesempatan ini ada tak sapa2 nak offer kerja atau tahu kat mana kerja kosong especially dalam makmal/lab. lebih spesifik utk jawatan Medical Lab Technologist/Juruteknologi Makmal Perubatan.kalau tahu tlg bagitau sy tak.ermm..aku bukan nak buat kerja senang kot..sebab hari2 pun duk search kat jobstreet,jenjobs dll..cuma nak tahu je kot2 sapa yang tau kat mana ada kerja kosong..sekian :)

No comments: