Saturday, January 1, 2011

Azam tahun 2011

Heee,..Aku pun ada azam tahun ni.Ada yang dari 2010..Tak kisahlah kan..So azam tahun ni adalah:


:95: bawak ke tahun 2011 azam yang tak terlepas 2010.huhu..Ada beberapa je lagi tak dapat nak tunaikan..So tak kisahlah tuu..InsyaAllah tahun ni akan dicapai.

:24: Nak dapatkan hp baru..Seriously sekarang ni pakai hp cikai aja.yg lama dah jual sebab tak sesuai ngan diri aku..hahaha.

:90: Perbaiki bahasa inggeris aku.ini penting sebab aku memang takot nak berbahasa inggeris walaupun aku mampu.Gila mcm takot salah & lalu digelakkan orang.Aku tak suka.haha

:27: Nak carikk pakwe boleehhh? hahahaha

:86: Nak dapatkan kerja yang lebih baik dari apa yang ada sekarang

:88: Lebih sosial.Errr..sosial disini adalah yang baik.Nak tambah kawan..tanak jadi katak bawah tempurung..bercampur sikit ngan orang sekeliling..(paling susah nak buat nihhh) kawan pon terhad je.hahaha

:98: Nak meniaga..jual shawl ke..baju ke..tapi ada satu impian seumur hidup,nak bukak bakery..harap2 tercapai:face26:

:51: Belajar fotografi..pergi kursus mana2..ini minat sejak sekolah lagi bukan sebab trend okehhhh:w:

:121: Bercuti ke negeri @ negara orang

:47: Lebih rajin menulis blog.:face19:

hahah.oklah cukup la tuuu..tata:125: