Saturday, January 15, 2011

Fake Branded Handbag

google it :D

Hai all.Selamat berhujung minggu.sapa suka handbag??? Rasanya semua pun tahu kan sekarang ni memang belambak lah handbag replica nih..i mean yg fake berjenama mcm LV,Coach,Dior dll...Watever lah kan yg dijual secara online mahupun mana2 street atau uptown..Ada yang harga murah dan tak kurang harga melampau2 atau lebih tepat lagi beberapa hinggit kite tambah duit dah bole dapat yg original ok.tapi..apa² pun.Point kat sini aku nak bebel adalah apabila sesetengah pihak yang suka merendah² kan orang yg beli fake handbag ni..Lol.Apalah salahnya diorang nak beli yg fake..jadah haram ape..? mane la tau itu sebagai pemangkin semangat utk dapatkan yang original.bagi aku tak salah kot nak beli yg the fake..Asalkan pandai bergaya yang fake pon leh nampak mcm original nye handbeg..kan kan kan..? huhu.nasib baiklah aku bukan pengumpul handbag ni..sebab kalau aku beli handbag confirm bukan yg berjenama² ni..paling² pon yg gambar kartun lah..apelah kann..lepas tu kena kutuk dengan aku nye kengkawan kt tempat kerja diorang cakap aku tak matured.hampas!! aku rasa aku lebih suka laburkan duit utk membeli jam tangan..emm..So pada korang yg segan² nak beli replica handbag tu..beli aja..duit korang..toksah lah segan..heheh..eh ada ke yang segann?? porahh.dengan apa yg orang kata..duit korang kot.

No comments: