Saturday, February 12, 2011

silent reader @ sebaliknya ?

pic credit to google :)

aku suka baca blog orang.tapi as a silent reader shj.aku prefer jadi silent reader sbb segan kot nak tego2 diorg ni..kebanyakkannya mana yg aku letak kat bloglist ni mmg aku slalu baca & sudah pasti secara diam.haha.segan gile nak tegurr..takut nanti diorg ckp.."ehh pehal minah niii..tak kenal pon" gile psiko aku ni k..tapi nak wat cemane..memang itu perangai aku kot..penyegan tak ingat..teruk rasanya perangai ni kan..? nampak mcm tak frenly..tapi kadang2 tekejut jugak bile tuan blog yg slalu aku baca secara senyap mai & tegur..haha.lepas tu aku diamm xtgur balikk..mesti org ingt sy sombonggg..taklah tapi sebab takuttt!!!! apesal tah kann..kikihkihkih..oklah.slamat berhujung minggu :D

1 comment:

nabilah_2908 said...

hye...

sy pinjam gambar dalam n3 ni yer... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG REVIEW : SILENT READER