Friday, May 27, 2011

lol


Masa korang sekolah rendah pernah tak suka kat sapa2? Mesti pernahkan..takkan lah tak pernah.apa korang sekolah kat ladang estet ke tak pernah suka2 sape kat skolah..tapi tu pon mustahil jugak..kat ladang estet ada jugak yg hot stuff punye..bahaha :D

Aku pernah jugak! aaaaa..lame jugak kot aku suka kat die..boleh di kata kan sampai skarang lah.kahkah.suka suka gitu je la kot..So ari tu aku ada la termimpi pasal dia..mimpi tu mcmana aku tak brapa nak ingat..scene mcm aku kena tolak ngn kawan2 aku suruh cakap kat dia yang aku suka dia..blablbla semua kan..Tapi lepas tu bukan aku yg cakap tapi dia yg cakap yg dia suka kat akuu..lepas tu terus aku tersedar dari mimpi tersebut dan tersenyum macam donkeyyy! hahaha.bodoh betul mimpi tersebut.

Bila ingat2 kan balik mimpi tu..muka dia tak ubah pon mcm rupa dia masa sekolah dulu..padahal...muka dia dah lain gile kottt..die satu taman ngan aku so tau la ..aku stalked adik die nye blog pon ye.kahkah.Tapi ni cuma mimpi..so takde hal sangat lah kan,..tah2 die pun dah nak kawin ke ape ke kan...ngada je nak mimpi pasal die..tak terfikir pon..

oklah tu aje.papai :]

No comments: