Tuesday, December 18, 2012

Random

Assalamualaikum & Selamat Pagi...
Heee..harini happy sangat sebab kami sekeluarga akan bercuti ke Melaka.Yeayyy~! akhirnya kami sekeluarga dapat bercuti bersama² dengan ahli keluarga yg lengkap sebab sebelum ni tak lengkap aih..
kejap qaiyum ada..kadang pieka takde.So, kami akan bercuti selama 3hari 2 malam..Walaupun melaka adalah sempadan saje dgn negeri saye..tapi inilah pertama kali nak pegi sane sebab bercuti...huhuhu~ sebelum ni kalau tak makan ikan bakar dengan shopping..memang tak la nak ke melaka.tapi sebelum ke melaka saye kena la pegi keje dulu.Ok stop pasai melaka.eksaited!!



Lagi,semalam kat twitter adalah macam2 hal berlaku kat timeline..Pasai ade sorang ustaz duk tegur pasai tudung² yang dipakai semalam,ada yang boleh terima tak kurang duk kondem ustaz tu..ahaii~macam mana ni ustaz tu tegur untuk kebaikkan kita jugak,kita kenalah trima secara terbuka.Lagipun memang dah banyak sangat fesyen tudung pelik2...jadi kalau korang yang ada twitter nak baca ape yang ustaz tu cakap bole la carik twitter beliau.. @saifulislam klik aje pada link yang disediakan.Bak kata ustaz,walaupun kebenaran tu pahit kita kena la telan jugak..semoga kita jadi muslimah yang sejati.Jangan cepat nak marah aje,katenya fesyen hijab..jadi kenapa marah bila dikritik.mcm fesyen show la kan..ada yang suka,ada yang kritik..mana baik ikut..mana tak baik,campak aje jauh2..jangan marah2 okey :)


okey..cukuplah harini punye crite...nanti esok2 saye buat entry pasai oliday kat melaka. :)





No comments: