Thursday, January 24, 2013

Masalah betul.

masalah pulak kau bila muka aku tak cantik?

masalah pulak kau bila aku memilih tanak orang jelai?

sekarang aku nak tanya,ada aku cakap aku nak orang yang kacak tapi bukan orang jelai..ada?

takde kan..Jadi bila bercakap tu..tolong sedar diri dan cermin diri dahulu.Dengar betul² apa orang cakap.Sudahlah menyampuk.eh tak..bukan menyampuk tapi mengata tapi tak sedar yang aku dengar apa kau cakap. :)

ni aku nak pesan sikit,tolong jangan hipokrit sangat.Lagi elok muka kita buruk dari macam kau sudah la buruk,gemuk perut buncit hati lagi busuk dan hipokrit! maaf pakcik!kau memang tak layak ah nak mengata orang dan menghukum orang~ tengokkk..aku dah kelaut cerita pasal kau nih.Dah sakit pun tak sedar diri kan....
tolong jaga diri dan jaga mulut kau laki bini.

Revenge is Sweet pakcik! tolong tunggu dan lihat apa yang saya akan buat..sebab saya seorang pendendam!! :)

Memang aku marah! tolong jangan sampai aku buat kau tak wujud je sebagai seorang pesakit~

No comments: