Friday, January 11, 2013

Tak faham...


baru² ni kami semua dikejutkan dengan berita kawan adikku melahirkan anak tanpa bapa....fahamkan apa maksudnya? itu bukan persoalannya..aku aku nak persoalkan adalah..kenapa?? kenapa sibuk sangat orang nak judge this girl..enough la family die tanggung malu ape semua..sekurang² nya..dia tak buang baby tu..dia jaga.boleh pulak masa lepas baca yassin makcik² duk sebok canang crita budak ni..ehhh~ betul sungguh la perangai tu.janganlah sibuk nak baca aib orang..aib kita sendiri taktaulah mcmana nak ditutup and bila² boleh terbuka..biarlah itu urusan budak tu dengan Allah..sapa kita nak menilai die? sikit pun takda hak okeh. sungguhla..pegi surau hari² tapi tak bawak ape makna pun kalau kat rumah Allah kau sibuk nak ngumpat orang..okeh enough pasal budak tu..

Now, nak crita pasai keje pulak! arghhh~ tension lah.ingatkan orang yang duk sibuk cakap pandai orang tu tak buat keje..orang ni bekira keje..rupenya same aje perangai.Kalau ikutkan bulan ni dia punye turn jage stock, and die buat rules sebulan ada 2 orang jaga..and turn tu kena aku ngan die...tapi yang sedihnya bila aku yang patutnya assist aje bile die takde kena buat keje die..dari mule order stock,susun stock blablabla~ aku yang buat..osah la!!~ takyah la nak cakap pasal orang lain kalau diri sendiri rupenya sama aje..hmmm! bukan nak berkira lah..tapi kenyataan! takpe..tunggu turn aku jaga stock nak tengok die assist tak mcmana aku buat..pelik betullah.kenape ignorance sangat diorang ni...tak ringan tangan..padahal senior kot! umur pun lebih tua aku..dah kawin kot..slowpoke nya. aihhhh..진짜!!! okeh! 끝! 안녕~~~~


No comments: