Sunday, July 26, 2009

gores dan menang


masih ada lagi yer aktiviti gores dan menang ni , hehe.mana tak nye lepas je beli barang keperluan rumah semalam kat pasaraya nirwana,ayah aku ditarik oleh seorg lelaki cina ini.memula diorg bg mcm free gift la..crite pasal microwave la(memang canggih wooo microwave tuuu,touch screen)...filter air la..ape la kan..tong tang tong tang semua..siap bg rase lg keropok yg dipanaskan kat dalam mcrowave tersebut tanpa menggunakan minyak utk goreng yer..pastu tah ape die crite lg kat ayah aku..mls nk dgr la kan..die suh ayah aku ckp ngn bos dorg la..ape la.pastu suh ayah aku gores satu kat nie..dan adiah utamanya adalah microwave.gile la cine tu wat muka terperanjat yang memang jelas lagi nyata sengaja dibuat2..tekejut la konon2 nyer..wakakaka.bodo btol.lpas tue die kol la bos die kan...ckp ayh aku dah menang itu microwave segala...n mcm biase la..aktiviti gores dan menang nie.." abg aa..perlu beli salah satu barang rm2000 aaa..baru la bole dpt itu microwave..untung maaa." tah ape la kan die merepek2...ekeke...see..nampak sgt la menipo nyer...die suh ayh aku isi satu form tu...die nak data peribadi ayh aku..ayh aku bagi jela kan...tapi utk pengetahuan segala yang tertulis adelah palsu...pastu cem dh lmbt sgt kan..ayh aku ckp okla sy pegi dulu..petang sket sy baru dtg..org tu siap anta ke depan pintu pasraya tu okeh..salam2 smua..yelah...smpi skarang takde sampai nye la apak aku tue..ayh aku ponn..pandai choiiii orang tu..ape2 pon..tipu daya segala helah org tersebut , idak la berhasill..sekiann~ korang pon jgn terpedaya dgn ini aktiviti..sekian~

pic crdt to : en.google

No comments: