Monday, August 10, 2009

tom dan tam

hari nk update lah.
nk update pasal 2 ekor ni.
name dorg tom n tam.mungkin ade yg dh tau kot.
sbb ade byk (xla byk sgt) entry pasal dorg.

skarang ni dorg dh besa.mcm tak caye je.dulu mase kutip dorg
ni punye la slebet + kecik lagi.lani dh besar.dah jadi bapk org dah.
huhu.eh bapak orang pulak.bapak haiwan.ahaha.aku rase umo dorang
ni dh masuk sthn kot.sbb mase aku kutip dorg tu mase bln 6 ke 7 thn lepas.

ok cem bosan je.mari aku crite beberapa fakta menarik ttg dorg.
skarang ni , tom ngn tam dh tido dlm umah dh stiap mlm..sblm ni tak,sbb dorang tak pandai lagi nk membuang kat mane..skarang dh pandai dah....tapi biase nye tam ajela yang tdo dlm umah.
tom mane la betah duk dlm umah.die tau blik mkn ngn minum.pastu ilang
tah kemane.hampes.anak derhaka btol! ahaha.

tam ni sgt2 la setia ok.die paling suke ngn ayah aku..stiap kali
ayah aku blik keje je...die mcm tau2 aje..pastu dh siap tunggu dpan pintu
konon2 nk nyambut ayah aku.mcm la bapak die kan.ahaha.pastu siap ngendeng2
kat kaki ayah aku.huhu.pastu kalau mlm pulak..tam akan tido dlm bilik my parents.
mean tido ngn ayah aku.ahaha.kuajaq tol.paling tak bole bla..bile ayah aku bukak aircond..
blari die nk masuk ok.siap cakar2 dpan pintu tu nk masuk.ngiau2...cesss~
ayah aku layan kan aje.bagi die masuk.tapi paling bagus skali ttg tam nie..
stiap kali pukul 5 pagi..die akan bangun...bersih2 kan badan die...dah setel die uruskan badan die..die akan kejutkan ayah aku.haha.siyes nie..kejutkan ayah..ngiau2..sondol2 kaki ayah aku
suh bangun.kire mcm alarm utk ayah aku la..
haihh..sungguh la bagus ini binatang tau.

kalau tom ni pulak.aku tak tau nk crite.
wakaka.die ni penakut nk mati.kalau nmpk orang asing dtg umah
mule la blari maraton.mcm la org tu nk mkn die.tom skrang ni dh kurus
sket lpas dh berkawin.kalo sblm kawin dulu.berat.skarng kurus sket dh.
taktau la kenape.kekurangan zat ke hape..die ni aku geram sket..sbb stiap kali
pagi..die akan pegi bilik aku..ngiau2 sgala..konon2 suh ajak die tido skali la atas katil
hampeh btol.kalau tak mmg die memekak la..die kalau tido kene kipas..waaa heaven btol rase nye..bole tido tekangkang lagi tak sopan okeh.huhu.

oklah.itu ajela kot.nk smbung layan csi:ny.
daaa :)


1 comment:

Kak Bunga said...

xde ke pic diorng yg jelas sket??
trigt lak si tom masa mula2 kutip dulu..
asyik mmbuang merata2 je..
hhuhuhu