Thursday, September 10, 2009

Selamat Jalan & Semoga Berjaya

Tahniah2.1st skali aku nak ucapkan pada kawan2 yang akan melanjutkan pelajaran dalam bidang medicine&surgery.Bakal doktor ni.Harap kalian semua berjaya.Jangan lupa kitorang kat sini.Tak sangka klassmate aku ramai jgak yang akan terbang ke Mesir sambung MBBS.Aww! walaupun klass kita slalu di 'aim' lectr.Tak kisah lah tu.korang akan berlepas 14/9 kan.Kasihhan..rayalah kau orang kat sana yer.huhu.aku doakan kan korang berjaya dan bawak gelaran doktor.jumpa lagi 6thn akan datang.eh 6thn kan korang stadi? ape2 pon stadi la leklok.pasti parents korang meletak harapan yang tinggi pada korang.jangan jadi hampes! akakakaka.oklah entry ni dituju khas buat :

  1. Fiza
  2. Amalina
  3. Aina
  4. Nik
  5. Shahrir (sorang je lain kot.Russia)
  6. Lisma
dan pada yang aku terlupa nak sebut nama tu.mintak maaf.tak ingat.yang ni aja aku ingt.hehehe.
ape2 tahniah skali lagi.Turn aku lambat lg la kot.sbb jadi doktor bukan lah impian aku.(mcm la korang tanya) ahahhaa.eh korang pegi mana? Zagazig kan? sumpah! lupe weh.Pasni doakan aku plak ea.cpt2 smbung stadi.oklah sekian.Wassalam.

2 comments:

akma said...

zagazig? apatuh?? ni fiza mane ni kak? sy knal ke?? sy dok bajet kak fiza smadklana

Shazwani said...

tah.dkt area egypt.ado name tmpt tu.sile gugel.fiza klasmate akk kat kolejj..bkan di smadklana..die kat uniten skarang..