Thursday, November 19, 2009

seronokk mungkin

*pandai2 la rotate kan kepale anda.hhuhu


alhamdulillah..mungkin ini rezki? takde sape yang tau ape yang ditulis oleh Allah utk kite.Terketar2 tangan aku bile bukak envelope tadi.aku ingatkan jawapan dari temuduga kerja kat uitm hari tu..punye gelabah aku bukak.rpenye panggilan temuduga dari usm Kubang Kerian utk jawatan JTMP U29 pulak.isk.tekejut btol aku.sbb aku mohon bulan 7 ke 6 haritu..ingatkan senyap je takmo amik dah.hehe.tapi masalahnye skarang tarikh nye adelah pada 23/11/09 mean minggu depan lah.aku dah la tak sedia ape2..mcm uitm dulu dorang post surat seminggu sebelum interview..hmm.aku dapat ke tidak pegi ni..harap2 dapatlah weh..aku memang nak dan perlukan pekerjaan sekarang.tolong doakan aku ea.harap2 inilah rezki aku...

6 comments:

nur nina said...

tahniah!
do ur best..

Shazwani said...

time kash.. :)

cintadalamhati said...

insyaallah pasti ada rezeki cuma xtau bila n diman saja.. haritu lupa nk tgglkan tips2 interview.. sorry yerk bz sgt.. huhuhu.. good luck 4 ur interview..

Shazwani said...

hee..amin..tq ;)

J u l i a 。.゜✿ said...

husm tu tempat kakju belajar dulu. =)

Shazwani said...

oooo..kju amik dmlt kan..? hehe.tgk kat pic akk kat facebook.