Monday, November 23, 2009

tak jadi..

ingat lg entri aku yg lepas kate nak ke kltn utk interview mlt tu.aku tak jadi pegi atas alasan tanah runtuh berlaku kat Gua Musang n tak dpt nak lalu sampai ke destinasi yang perlu aku tuju.bole je kalau nak naik bas dari gua musang ke kb tapi takot tak bole nak lalu pulak.pegi dengan sia2 jer...so batalkan ajela...skarang kan musim banjrr..so toksah la cari pasal kan nak ke sane..orang kltn yg same train ngan aku pon batalkan tiket diorang kami yang bukan org kltn nk teruskan pjlnan..memang carik pasal la tue.huhuh..semalam dh siap2 dah pegi kat stesen ketapi.dah tu ketapi pulak delay lagi...huhu.so aku anggap ajelah bukan rezki aku kat sane...maybe kat tempat lain.atau lain kali bole mohon lagi..:) nasib baikla aku mcm tak prepair pape pon..biase2 jee..kalau tak sure aku sedih.hoho.oklah taa~

2 comments:

Sharinginfoz said...

yalah kan sekarang musim banjir.. kena hati2

Shazwani said...

heheh.itulah pasal