Thursday, December 31, 2009

sekitar 2009 & selamat datang 2010

*rasenye tgh countdown && bunyik mercun ni*
Selamat datang tahun 2010 dan selamat tinggal 2009.sejarah semalam tak perlu difikirkan lagi.harus terus pandang ke depan.jadi mcm mana dengan azam tahun 2009? sudah tercapai smuanya? aku pastilah belum.hihi =) tapi takpe.hidup perlu diteruskan.boleh dianjakkan ke tahun 2010 bukan...so sblm tu aku nak flashback balik ape laa yang pernah berlaku sekitar tahun 2009 yang lepas..haihh..cepat sangat rasenye mase berlalu.diam tak diam umur aku pon dah meningkat pada tahun ni..22thn.auww! bole kawin dah kan ayah? hahaha.jgn merepek.keje pon belum.hmm..ape yer yang blaku mari aku pk sbntar:
  • Januari 09 - masih lagi dlm clinical training kat hospital temerloh sbg MLT trainee.Sronok!
  • Febuari 09 - tamat Clinical training & bentang tesis segala
  • Mac 09 - bulan terakhir di PTPL Shah Alam..alahaii rindunye kat sane..mula jadi penganggur berjaya..
  • April 09 - Join Earth Hour 09.Alaa.yang 1 dunia gelap tu..ingat x? haha. bes kan.sluruh kejiranan aku mase tu gelap..syioook!
  • May 09 - 1st time sambut Hari Ibu.haha. attend walk in interview utk jwtn pe tah..xingt tp kat kerajaan the result iss.. tak dapat ponnn.haha.luar bidang aku.Dapat lesen kereta... ;)
  • Jun 09 - MJ Mati.tkde kene mengena ngan aku.saje je.sbb rasenye takde pape blaku pon mase ni..
  • Julai 09 - convocation day ;) kenangan manis; bercuti ke Rompin,phg.Family day bes! smpi skarang tak dpt rase cheezy chickarony ;(
  • Ogos 09 - Bday aku ;) , satu keluarga kecuali ibu dijangkiti demam.turun menurun oke.sgt scary bile part ayah sesak nafas.isk.sdih sgt time 2.
  • Sept 09 - xde ape kot.lupe.
  • Okt 09 - vacation ke pengkalan balak mlk.1st time ever..haha.famly day ofis ayh ku.
  • Nov 09 - pg interview kat uitm utk jwtn mlt.resultnye ? belum dapat lg..
  • Dis 09 - School Oliday. huhu.

okeh.itu jela kot.Sekarang kite dah melangkah ke tahun 2010.Apekah azam saye.marii.. :

  1. Pekerjaan tetap (MLT,Lab Technician.ape saje yg berkaitan dengan R&D clinical)
  2. TURUNKAN BERAT BADAN (thn lepas pon ade ni.masih xmampu.almaklumlah penganggur berjaya.ibu masak sedap.haha.alasan semata2)
  3. mempertingkatkan skil sosial aku.err..mksd aku cara aku bergaul,bercakap dll sbb aku adalah bole dikategorikan sebagai seorang pemalu yg x bertempat dan susah sgt nk bercakap kalau takde sape nak start dulu.
  4. bahagiakan kedua ibu bapa aku (wajib)
  5. bayar hutang piutang ( mara && PTPTN sudahh mintakkk)
  6. ubah imej yang selebet ini.

oklah setakat tu saje.mane yang aku warnakan adalah wajib aku lakukan dengan kadar segera.haa..korang punye azam macam mane yer?


~*Selamat Hari Jadi yang ke 47thn Pacik.Halim tersayang*~
you are more to me than my father
u're also my bestfriend
n always there for me
for an ear or shoulder to lend
u're the first to hear of my joys
It's u i go first if i've had a bad day
I love you more than i have a words
to express myself or say..

baiklah seterusnya nak amik kesempatan ucapkan selamat hari jadi buat ayah tersayang yang ke 47thn.usia semakin meningkat tapi ayah tetap maintain.hahaha.semoga ditahun ini dipermudahkan segala urusan buat ayah.Moga dirahmati Allah selalu,dikurniakan kesihatan yang baik,Tergolong dikalangan orang2 yang beriman dan diberkati-Nya slalu.Semoga apa yang ayah harap dan impikan selama ni termakbul.Kita doakan yang terbaik buat ayah tak lupa buat ibu juga.Semoga keluarga kita bahagia hingga akhir hayat.Amin.
wow.cukup pjg aku rase.haha.oklah.sudah2 lah tu.baik stop.Sekian.Selamat Tahun baru 2010
ihsan gambar:
Pacek Google terhebat :P

No comments: