Friday, March 19, 2010

rimas

tak bestlah redah kasi pecah minggu ni.aku suke kalau pesertanya adalah zizan,tokei,along atau si johan.mereka bes.stakat ni.hoh.baru aku prasan sudah 19hari aku bekerja.Alhamdulillah stakat ni aku hepy dgn kerja aku.tapi ade beberapa perkara yang buat aku rimas ditempat kerja.Ia nya bukan apa tapi aku rimas dengan sikap seseorang iaitu anak kepada patient yg ada kat situ.hoh! sebab aku cakap rimas adalah die suke merenung,menyemak,menyebok.Contoh; Aku tgh priming patient , tibe2 die sebok datang.tengok ape aku buat.heh! memang takde keje.Aku memang rimas dengan orang sebegini rupa.aku bukan prasan.takk.tapi ini perkara sebab ekor mata aku tajam.aku bole nampakkk ape die buat.dok pandang2.haihhh.rimasnya.nasib baik omak eaa adoo.kalau tak memang dapat dahhh.haha.nway aku tidak lah benci ngan dia cuma rasa rimas.paham kan rimas? kamu semua pun pasti merasa kan? lagi die duk sibuk2 mintak no tepon hakuu.ahaa.sumpah! malas nak lyn orang mcm ni.mcm takda life walhal dh ade GF segala.haihh.sorila..penat kot layan orang mcm ni..disebabkan perwatakan aku n cara aku bercakap semacam lelaki..jadi die gelarkan aku OTAI.Watever la nak gelar ape..ade aku kesah? hahaha.oklah stop crite pasal die..kite crite pasal patient pulak yer..Patient kat sini kebanyakkan sudah berumur dah baya nenek && atuk ku.mereka semua sangat supportive.aku suke! tiidaklah mengkondemm aku hendaknya.Ada beberapa patient tahu yang aku mungkin tak lama kat situ(kalau dapat better offer) siap pesan,tak payah la carik keje lainn.keje jela sinii..dekat ngan rumah,tpayah pk pasal sewa rumah segala mak nenek bil dan lain2...ehh.btol2 rasa dihargai lah.sronot nye!! tahla.kalau ikutkan hati mau je duk keje sini sampai bile2..tapi pk2 balik aku nak sambung stadi..takot nanti duit tak ckp pulakk.hurmmm.oh yerk,sebelum terlupa nak ucapkan Happy Birthday yang ke 20 buat adik aku , Shamimi.Semoga dirahmati Allah hendaknya.Sekian.Slamat Malam.Esok keje lah.

No comments: