Saturday, June 12, 2010

Glee


Sape layan Glee sini? sayeeep! haha.aku jawap dulu la sebab layan an.skarang ni kat star world(711) pastu NTV7 pon ada jugak.tapi baru mula ah.star world dah panjang dah episodnya.
cite ni bes,sebab sape yg suke muzikal series.banyak lagu dah yang diorang perbaharui jadi bes.
ada beberapa lagu yang aku rasa suke gile terutamanya bile Lea Michele,CoryMointeith,Amber RIley nyanyi..whoaaa.bes duhh.antara lagu yang sedap didengar adalah ;


oklah tu je kot cukup..klik la kalau rase nak dgr.lain2 sile carik kt youtube.banyak!! oho.tu je nak hapdate. ;) hah! nak kasi tau..aku tak dapat lah interview SPA aritu..gagal!! nak kate sedih tak..nak kata tak sedih pon tak.just biasa2 je..lagipon kerja yang ada skarang pon dah ok kot..takpela..rezki aku mungkin ditempat lain kot..insyaAllah..pape pon tahniah buat kawan2 yang dapat.kerja elok2 k.oh yek lagi satu ayah ada suh sambung stadi..amik medic kat mesir..huihh.aku rasa mcm..takotnyaa.takmau lah. haha

1 comment:

~daRLee ZuRiS~ said...

suka glee gak!yeahhh!!!
masa tgh pantang dulu ada episode back to back
tu yg trus jatuh chenta ngan will tu.hiksss ;P