Tuesday, June 8, 2010

cikgu Pendidikan Sivik

gahh! ini hari aku tolong ayh tanda paper sivik utk darjah 5.mcm2 jawapan yang aku dapat.tapi ada beberapa jawapan yang aku rasa sgt klaka..! naik gile menggelakkannyaa..nway tak dapat la nak scan atau amik gambar memandangkan mereka guna pensil...ini antara soalan & jwpn yang ada; Soalannya adalah soalan subjektif

Berikan 2 cara yang kita harus lakukan pada waktu senggang disekolah?
murid A; saya selalu suka bermain dan suka beljar esokannya saya berpeperiksaan
murid B:pensil kawan patah pinjamkan pengorek dan MARAH! T___T

Nyatakan 2 peranan seorang ayah kepada keluarganya;
Murid A: ayah saya suka pergi kedai dan pergi jalan segamat gemas bantu namm dan pergi rumah abang saya di MUAR
murid B: dengar anak-anakku ayah berharam kamu jangan nakal ayah cuma nak pergi kerja ya..(yang ni paling klaka kot)
murid C: jangan gaduh dengan keluarga dan sekolah betul-betul.

heh cukuplah tu..baru berapa helai paper anak murid ayah aku tanda aku dah rasa kepala pening..sakit badan smua.huh! memang takde bakat langsung untuk menjadi guru.patotlah mase mintak maktab dulu tak dapat.dah tau dah memang tak layak.kesabaran tak cukup kuat.miahahaha.oklaa.taaa~

1 comment:

ciEk NiENa said...

haha.. kelakar la budak3 ni,, hehe..