Saturday, June 5, 2010

rompakan

gambar hiasan sahaja..


sejak akhir2 ni kat kawasan perumahan aku selalu sgt dimasuki perompak.duhh.takot gile.esp. bila pembangunan sgt pesat berlaku di taman aku nie..diorang nak buat flyover ke hape jadah nak bagi short cut(betui ka?) ke mane tah aku pon taktau.miahaha.nampak sgt tak amik tau..ok itu bukan point nya..point nya adalah pekerja2 yg wat flyover itu adalah indon dan sejak diorang ada..memang banyak sgt rompakan blaku.bukan main2 eaa..lebih kurang ada 5 -6 kali la berlaku dalam masa 2 bulan ini..kes pertama siap acu pistol.uwaaa.kau bayangkan la..kepala kau di acu pistol dan polis lambat datangggg.kejadian berlaku pukul 9 tapi polis dtg dlm kul 2 ke brape tah.hei prompak pon dah balik okkk! lagi pulak bukan polis gemas yg datang..tapi polis dr Port DIckson? wtf? yeahhh.ini perkara yang benar blaku....kes2 lain mereka ikat dengan wayar charger dan tunjuk pisau tajamm T___T . aku memang syak pekerja indon ni je yang wat.sebabnya sebelum2 ni taman kami begituuu lah jarang blaku hal rompakan.hurmm.semalam ada lagi rompakan berlaku..uwaaa~! dah la tinggal berdua jer ngan adik aku nie..haihh.harap2 smuanya oklah. ;'(

No comments: