Wednesday, July 14, 2010

berubah

hmmm..mcmana nak mula ye.taktaulah..tapi kan..aku rasa adik aku yg sorang tu dah jauh berubah lah.dia mcm tak mahu dekat dengan famili die.macam jauh hati ke ape taktaulah.kenapa ye? die lebih pentingkan kawan2 dia kat tempat kerja..kecik hati ke dia aku selalu cakap dia anak angkat..(saje bergurau.dia sorang je putih dlm adik bradik kami) takkan lahh.gurau pun tak boleh..? tension ke die dengan kami? kenapa? dulu tak macam tu ponn.slalu saya cakap dengan ayah..ayah cakap memang nak tegur..takut terlebih tegur lalu marah ddan die buat hal lagi..kawan die memang ramai..buatnya dia lari...ayah cakap kalau dia lari takda apa2 masalah takpe.ini..die jenis yang lurus dan mudah kena tipu...haishhh.mcmana ye..aku memang tak boleh bersuara dengan dia..memandangkan aku ni agak kasar..so memerlukan seseorang yg lembut hati boleh cakap ngan die..hoh.adik aku yang ketiga tu lagi teruk.bahasa die ckup lah boleh siat kan hati orang..cakap main lepas..budak tu dahla hati cepat tersentuhh..macam mana yee...emmm...

1 comment:

acikpurple said...

salam.1st jenguk blog ni hehe :)
kalau bdk yg dgil a.k.a sush nk dgr ckp suruh mak@ayh bc surah toha ayt 1-5 (kalau xsilap smpai 5) then hembus kt ubun2 time dye dh tido la..kang ngamuk plak kan haha..

jenguk2 blog sy ek kak..tq