Wednesday, July 14, 2010

dak entit

hello.ini entit :) comel kan..sangat comel & manje.die ni jantan.slalu datang tumpang makan kat rumah saye.sebab saye ada bela 2 ekor kucing lg..saye tak kisah pon die && adik2 serta sepupu sepapat die yg lain datang tumpang makan,..huhu.orang kate murah rezki bile ada kucing dalam rumah nii..emm.entit dan adik bradik die yg lain err..aku panggei entit gakk.bile panggei 3 3 pon mari..mungkin dah cam suare aku memandangkan aku jage diorg since kecik lagi...ape2 pon yg aku nak cerite hari ni adalah rasa sedih aku atas ape yg blaku keatas entit nii..aku notice pon lepas aku balek dr bercuti kat pahang aritu..ari jumaat tu aku tengok die ok je..takde pape masalah..tapi isnin haritu...sangat2 lah menyentuh hati aku dan sebab kan aku nangis tengok...kesiann sangat ngan die..nape kaki die..? nape die jalan mcm tuue..sape buat? sampai hatii..nak kate kene langgar pon tak sebab takda kesan darahh.nak pegang sangat die tak bagi.mayb sakit..semalam aku carik die...aku ingt dah takde dah mati..tapi petang tu tengok die ade..syukur..tapi tetap tersentuh hati..aku bagi makan..die tak lalu sgt nak makan..kalau tak..memang gelojoh.huhuhu.hari ni , balek keje aku tengok die duk nyorok kat pokok pandan umah cik biahh.agak sejuk kot kat situ..oklah ni vid. bukti die dah takleh bergerak dengan sempurrna..berlari dengan lincah nye..main2 ngan adikbradik die yg lain..yang die tau..duk menyepi aje..kesiann.tapi hari ni die berjaya sampai kat ruang tamu umah aku..oklah takmo taip lg.sedih!;(



ps: aku mmg nak antar die gi Vet.Tapi sini takde vet... :(
ps: tiada niat nak permainkan entit.tapi aku nak tnjuk yg die dah tak mampu gunakan kaki blakangnyaa..

No comments: