Tuesday, December 28, 2010

Bismillahi Tawakal...

Bismillahi Tawakal to al Allah wa la hawla wa la quwwata illa billah

Selalu tak korang mengamalkan ayat ni setiap kali melangkah keluar dari rumah atau setiap kali korang nak mulakan sesuatu pekerjaan.Kalau tak,biasakan diri untuk ucapkan kalimah tersebut insyaAllah apa saja yang korang buat diberkati dan sentiasa dirahmati Allah..Alhamdulillah sejak aku mula bekerja aku sentiasa amalkan(kadang2 lupa jugak) tapi aku rasa sgt dirahmati..Contohnya,Sebelum2 ni aku pergi kerja naik motor..aku selalu sgt berdoa supaya takda lah road block berlaku sebab aku takda lesen...dan setakat aku pakai motor takda pon roadblockk tapi bila dah pakai keta baru ada..huhu..mungkin kebetulan tapi tak kisah la aku masih percaya ayat ni ada zat nya.lagi ada skali tu ada lah polis duk tahan2 motor mintak lesen semua tapi aku boleh terlepas dari pandangan diorang... :) errr..oklah tu aja..tak pandai lah nak buat ayat skema ni..otak sudah tumpul.sekian wassalam.

No comments: