Thursday, December 30, 2010

tahniah Malaysia

Akhirnya setelah hampir 14tahun menunggu menjadi juara..Alhamdulillah.tahniah Malaysia!! Besok pulak cuti umum sempena kemenangan Piala AFF Suzuki 2010 ni.Penutup yang terbaik bagi tahun 2010 ni aku rasa ;) Player smua nya terbaik mcm Safee Sali,Kunalan && Muslim.err.itu je yg aku prasan kot.hahaha.Aku ada pelik sikit..sbb aku tgk bola pon last2 je nii..Kenapa Si Kembar tak main ea? tak layak ke wehhh.oooo.maybe ada masalah la kot ek.


Tapi aku paling kelakar adalah tentang goalkeeper err.sapa name? Khairul Fahmi Che Mat..wuuu..mcm fenomena gila kot.Yelah! memang permainann die pon baikk punyaa.jaga gol tu takmau bolos esp bile Indonesia buat penalti..Pheww! ohh..yg kelakar kat sini an tibe2 nama awek die mencanak2 naik duhhh..semalam aku tengok follower dia 700lebey hari ni tengok 3000lebih...dan sentiasa menaikk jer bilangan follower bliau.huhu.gile kauu!! sekejap okay dalam masa tak sampai 24hr..kau ada ke? takdee..aku pon takde gak.miahaha :)) agak2 ada tak yang makan hati.nwayy..pada perempuan2 yg terjatuh hati tuu takpelah simpan2 jela hati tu sebab dia dah dimiliki oleh Elia.kihkih ;) kalau tak silap Elia pon ada Fanpages.tapi tak sure la apa dia..nanti aku carik2.waaa kepochi kauu!


Haaa.aku pon ada gak suka tengok sorang player nie..tapi tak bermakna aku tak cintakan Malaysia okeh.hahah :P err..aku suka tengok si Irfan Bachdim..Wuuu.Kalau dia tough lagi sikit perghh.cair kot.kahkahkah.Tang mataa lagi ngancam kott! tapi die ni pon dah ada awek gakkk :( hahaha...Apa2 pon tahniah jugak kat Indonesia sebab menang cuma tak jadi juara jer..oklah selamat bercuti semuaa! Malaysiaaa Bolehh !

ps: Aku rasa Safee Sali pon patot dapat perhatiann.. ;D

ihsan gambar: Google ^_^


No comments: