Tuesday, December 14, 2010

pos malaysia

Sungguh aku tak puas hati dengan servisnya!!! last 2 weeks , aku ada order barang from this blogshop/fb.Psakit aku minta tolong aku belikan bantal panas,so aku pun order && bayar haritu jugak.So this blog terima bayaran esok tu dia pos + bagi tracking no.Maka bermulalah detik hitam dalam hidup aku untuk beberapa minggu itu.DAMN! semua ini angkara poslaju Malaysia..MasyaAllah aku pun taktau lah apa relevan nya moto diorang ''dijamin sampai esok'' .puiii! sumpah aku tunggu dekat 1 minggu ok nak dapatkan bantalnya..alahaiii..barangnya cuma dari johor aje..taklah jauh mana..bole sampai 1minggu aku kena tunggu.bawak besabar ok dibuatnya..dahla patient aku duk tanya bila nak dapat bila nak dapat..dah mcm penipu pulak aku nie..yang aku pulak asyik duk tanye la akak tu nape barang tak sampai2..sian that akak ok..nasib baikla dia ok aje layan kerenah aku...memangla poslaju ni menyusahkan hidup ok.so lepas seminggu maka dapatlah aku barangnyaa..dah la kena ambil sendiri kat pos ofis.kena tunggu lagii..dekat 15minit.haishooo.pls la pos malaysia pertingkatkan lagi servis andaaa.gaji naik servis kena la naik.haram betull..kalau tak silap aku banyak dah merungut pasal pos msia nii nye servis..hopefully lepas ni dorang berubah la ek.

No comments: