Wednesday, May 18, 2011

#bieberfever


hoh! tak sangka aku akan dijangkiti jugak penyakit ni..rasa nak gila bila jantung kau bdegup pantas kalah kau jatuh cinta 1st time.hahaha.yep! aku dijangkiti #bieberfever dan susah nak cure.Sehari tak tengok dia punya video,twit and any updates from official site dia..aku rasa menggigil..This is serious mannn! Semua ni terjadi sebab aku layan #neversaynever movie hari sabtu lepas dan lepas tu hidup aku berubah lah aku rasa...sebab dia sangat2 inspired kau! haha.aku rasa aku dijangkiti lepas layan @afiqsays jugak. he the one should be blame !! dia pon aku rasa minat jugak kat @justinbieber.kahkahkah.

beberapa hari ni seharian aku melayan @justinbieber punya video kat youtube siap dah download abis dia punya lagu my world 2.0 nak download yg lain jugak...Bila aku tengok video dia yang lama2..baru aku prasan yang aku mmg slalu jugak layan dia nya lagu masa dia tak popular dulu 1st video yang aku tengok dia nyanyi "cry me a river" . Ohh..ayah aku pon akui yang dia ni 'gifted' sbb semua benda dia boleh buat kot..main gitar,piano,bola,basketball,rubik cube u name he know alot kot.

Selain lagu2 dia yang slalu main kat radio mcm baby,somebody to love ada jugak lagu lain yang bes korang kena dengar mcm That Should be Me,Bigger,Overboard,Favourite Girl dan banyak lagi lah..malas nak list pulak...Ohhh..justin bieber punya suara pon dah pecah kalau korang perasan lahh..hehe..dari high pitch terus jadi deep voice.but much sexierrr.kahkahkah.kau tengok aku angau betul niiiiii..

okla tak boleh nak puja2 sangat nanti jatuh hukum harammmm! tu aje lah eh.nah amik lagu ni..

2 comments:

adey manis said...

ngahaha x sangke

Cik Pieka said...

adakh ini akak ak yg ak kenal ? hahhaa. gilegile. sumpah kerje gile ! na tgk jgk vid neversaynever.