Thursday, September 9, 2010

hari raya hari ni


ihsan google
Hehe.
Nasib baiklah raya tak jatuh pada hari ini.Kalau tak,merasa lah raya tiada rendang,ketupat,lontong dan lain2.Ada yang orang bertakbir semalam dijamu dengan lauk berbuka je.

Siapa ada tengok berita semalam? yang pasal Jamiah Al-Nadzil Awwalun tu.Diorang lagi bes,Semalam lagi dah buat sembahyang raya semua.Orang tengah puasa dia dah raya dah.pheww~ dikatakan fahaman ni dah lama bertapak kat Malaysia kat Perlis nunnn~ dan asalnya dari Indonesia.


Hmm.Hari ini juga hari terakhir kita berpuasa..Sekejap saja masa berlalu kan? macam tak rasa pun dah 30 hari kita berpuasa.Berapa kilo dah turun? hehe...esok dah mula makan macam biasa..Jangan lupa jaga pemakanan,jangan main sumbat je semua..Karang tak pasal-pasal naik berkilo2- hahaha. Oklah dikesempatan ini aku ingin memohon sepuluh jari dengan rasa rendah diri mengucapkan selamat hari raya aidilftri maaf zahir & batin.Andai ada tersilap kata terguris hati maafkan aku ye ;) pada yang balik kampung dan memandu kenderaan Berhati-hati di jalan raya terutamanya bila anda melalui jalan Sakaratul Mautttttt yang disahkan oleh JPJ.Ei,kat tempat aku ada satu tau.hahaha.ok daa~

No comments: